Klasa 78 rewalidacja
 

Witryna Ośrodka Szkolno-Wychowawczego

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Klasa 78 rewalidacja

Email Drukuj PDF

Klasa 78 rewalidacja

Trening w domu bez sprzętu KLATA, PLECY i RAMIONA

Kolejny zestaw ćwiczeń jest na górną część ciała.  Pamiętaj o wykonaniu rozgrzewki!

Sprzęt jaki będzie Ci potrzebny:

jakieś obciążenie na dwie ręce (może być plecak z książkami)

Trening składa się z 9 ćwiczeń, które wykonujesz jedno po drugim. Wykonaj po 15 powtórzeń każdego ćwiczenia. Jak jest ćwiczenie na jedną i drugą rękę to wykonaj 15 powtórzeń na każdą stronę. Ciężar dobierz do swoich możliwości.. Pomiędzy ćwiczeniami nie ma przerwy, żeby Twoje tętno było cały czas podniesione. Dzięki temu będziesz spalał więcej kcal!!

Po całym obwodzie 9 ćwiczeń zrób ok 2 minut przerwy i zacznij od nowa kolejną serię. Wykonaj najlepiej dwa albo trzy takie cykle.

Wszystkie ćwiczenia i zasady są wyjaśnione na filmie!

https://www.youtube.com/watch?v=vrKOxHq9YAM&feature=emb_title

Pozdrawiam R. Helijasz

 

You are here