2. Ćwiczenia stabilizacji- plank.
 

Witryna Ośrodka Szkolno-Wychowawczego

  • Full Screen
  • Wide Screen
  • Narrow Screen
  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

2. Ćwiczenia stabilizacji- plank.

Email Drukuj PDF

Dzień dobry .
Plank, czyli deska, to nic innego jak podpór przodem na przedramionach. To doskonałe ćwiczenie izometryczne, które wymaga stałego i równomiernego napinania mięśni. Z pozoru jest łatwe, niewtajemniczonym może się wydawać banalne, bo cóż trudnego może być w podporze? Jednak kto choć raz w życiu zrobił deskę, wie, że to wcale nie takie proste. Wytrzymanie w pozycji dłużej niż 30 sekund dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem, może być po prostu niemożliwe.
Jak prawidłowo wykonać plank?


Spróbuj wykonać poprawnie ćwiczenie i wykonaj je przez 30 sekund. Jeśli się Tobie udało,  możesz powtórzyć ćwiczenie. Systematyczne ćwiczenia poprawią wasze wyniki. 15 lutego 2020 w Illinois 62-letni George Hood, były amerykański żołnierz, ustanowił Nowy Rekord Świata w Planku, wynoszący 8 godzin 15 minut i 15 sekund.

You are here